четвртак, 10. април 2014.

Pita sa mladom koprivom i kukuruznim korama


Potrebno je:
1/2kg. kukuruznih kora za pitu
4 jaja
šoljica jogurta
300gr. sira (ja sam koristila urdu)
pola šoljice ulja
mlada kopriva
3 struka mladog belog luka

Postupak pripreme:
U ključalu vodu staviti koprivu kvati je 3-4 minuta, ocediti i sitno iseckati.
Umutiti smesu od jaja, sira i jogurta, dodati koprivui njome filovati kore i to na sledeći način.
Kukuruzne kore, zbog debljine, preseći na pola.
Svaku polovinu poprskati sa malo ulja, saviti na pola i naneti fil .
Savijati je naizmenično u trougao celom dužinom, pa ređati u pleh.
Trouglove premazati umućenim žumancem i peći 20-25min. na 200C.


3 коментара:

  1. Jao kako ja volim pitu sa koprivama. Verujem da je sa kukuruznim korama još bolja. Savršeno!

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam bila skeptična prema ukusu koprive, sada sam rešila da napravim, pa kako bude......ODUŠEVLJENA SAM UKUSOM!!!!
    Od sada su moj favorit....što se tiče kora super su....pozdrav!!!!!

    ОдговориИзбриши
  3. Obožavam pitu sa koprivama, kod nas još nisu počele da niču, jedva čekam.

    ОдговориИзбриши