среда, 10. јун 2015.

Čokoladna fantazija

Danas je mojoj Tamari 21. rođendan!!!
Najdraža moja, svom svojom ljubavlju i svim srcem ti želim SREĆAN ROĐENDAN!!!!

Potrebno je:
15 jaja
500gr. čokolade za kuvanje
500gr. putera
500gr. prah šećera
4 kašike brašna
Umutiti puter, dodati prah šećer,  15 žumanaca i otopljenu čokoladu.
Posebno umutiti belanca , pa dodati masi i lagano varjačom(ne mikserom)sjediniti.
Masu podeliti na dva dela.
U jedan deo dodati  4 kašike brašna, promešati varjačom  i od ove mase peći 4 kore, 10-15min. na 200C.
Drgi deo koristiti za fil.
Tortu preliti čokoladnom ganache kremom ili slatkom pavlakom.

Čokoladni ganache:
100gr. čokolade za kuvanje
100ml. slatke pavlake
Slatku pavlaku staviti u šerpicu da se zagreje, ali ne sme da proključa.
Dodati izlomljenu čokoladu, mešati dok se ne otopi i masa sjedini.
Ostaviti da se malo prohladi pa preliti preko torte.

4 коментара:

  1. Draga Snežana, oprostite što ovde pišem, nisam pronašla nikakvu varijantu kontakt stranice. Želim da vas pitam, ali mislim da već znam odgovor, da li ste vi kojim slučajem na naš sajt, Kuvajmo Blogovski, poslali ovaj recept pod korisničkim imenom kalinamalina? Mislim da niste, ali smo dobili ovaj recept, sa baš ovim fotografijama i ne želim da napravim grešku i objavim taj recept ako niste vi u pitanju. Hvala na razumevanju i očekujem vaš odgovor. Sve najbolje.
    Inače, fenomenalno izgleda!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Pozdrav, recept sam postavila ja pod kalinamalina...hvala i sve najbolje!!!

    ОдговориИзбриши
  3. :) e onda se od srca i iskreno izvinjavam. Nadam se da razumete moju najbolju nameru, pošto smo prošli kako ne treba, te većinu korisnika koji nam prvi put šalju recepte na neki način proveravam, dok ne steknu poverenje.
    Ako je tako, onda mi je veoma drago da ste sa nama podelili ovako lep recept :) i hvala vam na njemu!

    ОдговориИзбриши