среда, 5. март 2014.

Plazma torta

Potrbno je:

5 jaja
250gr. margarina
100-150gr.prah šećera(po ukusu)
2 velike kutije plazma keksa
po potrebi gaziran sok od pomorandže (Fanta ili Deit)
10 čokoladnih bananica

Postupak pripreme:
U posudu staviti mleveni plazma keks, margarin, šećer u prahu, iseckane čokoladne bananice, jedno po jedno žumance i po potrebi gaziran sok, koliko da se smesa umesi(paziti da ne preterate, jer nećete moći da je oblikujete).
U okrugli kalup staviti foliju sipati smesu i izravnati tortu.
Ostaviti tortu preko noći u frižideru, prebaciti na tacnu i ukrasiti šlagom da se stegne pa onda poslužiti.

4 коментара:

  1. Hvala puno Danka....drago mi je da Vam se dopada!!!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Plazma torta je dobitna kombinacija za klince, a Bogami i za nas odrasle!!!
    Ne znam zašto, ali nikada mi nije palo na pamet da stavljam krem bananice. Žele bombone sam dodavala, ali bananice nikada. Sledeći put ću sigurno isprobati. Ne može da ne valja :)

    ОдговориИзбриши
  3. Po mom starom receptu idu i zele bombone, suvo grozdje i seckani orasi, ali moja cerka ne voli zele i suvo grzdje stoga sam sve izbacila i samo dodajem coko bananice....pozdrav!!!

    ОдговориИзбриши