уторак, 1. мај 2012.

Baron torta sa malinama



Kore(mera za jednu koru):
3 jaja
440gr. šećera
140gr. razmekšalog putera
220gr. brašna
7 kašika kakaa
1 kašičica praška za pecivo
1 kašičica sode bikarbone
1 kašičica ekstrata vanile
½ šolje vrele vode
1 kisela pavlaka
Sipati kakao u manju posudu i preliti vrelom vodom, dobro izmešati i ostaviti da se ohadi.
Umutiti puter sa šećerom, dodati žumanca a kada se dobro umuti dodati brašno pomešano sa praškom za pecivo i sodom bikarbonom, kiselu pavlaku, kakao i ekstrat vanile.
Posebno umutiti belanca u sneg i lagano umešati u smesu.
Testo peći na 40-50 min na 180 C.
Podmazati  pleh dimenzija 36x22 cm.
Ostaviti da se ohladi pa svaku preseći na pola.

Fil od malina:
Potrebno je:
900-1 kg malina (ja sam imala 600gr. malina)
5 kesica želatina
1 šolja šećera
Potopiti želatin po uputstvu sa kesice.
Jednu šolju šećera ušpinovati sa ½ šolje vode, izgnječiti maline i dodati ih šećeru.
Dodati želatin i mešati dok se rastopi a zatim ostaviti da se malo stegne.

Genache fil:
Potrebno je:
1/2l slatke pavlake
3-4 kašike šećera
400 g čokolade za mešenje
2 kašike maslaca
U posudu sipati sve sastojke, lagano zagrevati i paziti da pavlaka ne provri!
Ostaviti u frižider da se malo stegne.

Filovanje:
Staviti koru, fil od malina premazati preko u gušćem sloju pa preko premazati genache fil
ponovo kora …
Poslednja, četvrta, kora ukoliko se prekriva fondanom, ukoliko ne, nema potrebe za tom korom.

5 коментара:

  1. Divna torta, pa jos maline, mogu zamisliti kako je ukusna.

    ОдговориИзбриши
  2. Maline prosto obožavam,a ova torta mi djeluje vrlo ukusno.

    ОдговориИзбриши
  3. Predivna torta, maline su mi omiljeno voće...

    ОдговориИзбриши
  4. Ova torta mi je velika zelja vec jako, jako dugo... Jedva cekam neku finu priliku da ju napravim! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Znam da je savršena, veoma sličan je i moj recept sa foruma kod Minje
    http://forum.minjina-kuhinjica.com/viewtopic.php?f=45&t=971
    Pozz.

    ОдговориИзбриши