уторак, 4. септембар 2018.

Manifestacija "Gastro Srem" ili "...divan je kićeni Srem...."

Manifestacija je na jednom mestu okupila proizvođače mesnih i mlečnih proizvoda, kolača, testa, domaćih sokova, likera, vina, džemova i drugih proizvoda koji se po načinu pripreme, ukusu i kvalitetu razlikuju od sličnih proizvoda na tržištu.
Na Gastro Sremu su izloženi proizvodi čije se recepture prenose sa generacije na generaciju već decenijama. Svi proizvodi su prirodni i originalni, što ih čini izuzetno ukusnim.
Testa, čvarci kobasice, kao i mnogi drugi proizvodi se zaista izdvajaju po kvalitetu.
Štridla sa makom, orasima ili višnjama sa ili bez suvog grožđa su specijalitet Srema"
Sremački čvarci su specifični i svako ko dođe u Srem treba da ih proba. 
Tokom prvog dana manifestacije održano je takmičenje u spremanju ajvara u organizaciji festivala Izađi mi na teglu. 
Drugog dana manifestacije u podne na licu mesta pripreman je i poslužen tradicionalni sremački ručak, koji je podrazumevao supu, meso, sos i krompir.
Mene je lično, više zanimao ovaj drugi dan, gde se može probati sremačka supa i ono što ide uz nju sos, meso, krompir, šargarepa,zelen, celer...
Kiflice na "kuruzovini"
A gde naći kukuruzovinu, drveni štapić koji se otkine od vrha kukuruza???
To mi je sledeći zadatak, pa ih onda  pravim😁
 Sremačka štrudla...i to ona kojoj se ne vide kore od maka😋😛😉
 breskvice, šapice, oraščići, krancle......ja ko da nisam južnjakinja😃
Slovačka naiva


                                                                Nadlačke...krofne koje se spremaju na pari pa posipaju, makom, orasima i šećerom, a mogu i slane posute rendanim sirom
A ovako se spremaju
 A sad ono što "leči bolesne" i što ja jako volim....sremačka supa sa domaćom rezancima.
A zatim rinflajš tj. meso, krompir, šargarepa, zelen, celer i neizostavni crveni sos

I tako.....dođoh tamo gde me srce vuče!

💖💕💖






Нема коментара:

Постави коментар