недеља, 9. децембар 2012.

Najjednostavnija čokoladna „torta“


 Potrebno je:
3 šolje brašna
2 šolje šećera
2 šolje vode
2 šolje ulja
2/3 šolje kakaa
2 kašike sirćeta
1 prašak za pecivo

Postupak pripreme:
Sjediniti varjačom (ne mikserom) sve suve sastojke a zatim dodati preostale tečne, sjediniti i peći 1h na 150C.
Možete je preseći,pa filovati nekim kremom kao tortu ili je poslužiti uz šlag ili sladoled.

U originalnom receptu piše da se peče 90min. na 150C, što mislim da je previše, jer dolazi do sušenja i pucanja gornje kore.
Ako pravite pola mere, kao što sam ja, dovoljno je da tortu pečete 30min. na 150C (proveravati je iglom ili čačkalicom).

2 коментара:

  1. Ima je i na mom blogu,i super je za razne varijacije.Iz nekih američkih novina,a njihovo vreme i T pečenja nikad nije kao kod nas.Baš je slatka sa ovim srdašcima.

    ОдговориИзбриши
  2. Kada sam od koleginice dobila recept, rekla je da je ukus kao da jedete cokoladu....
    Bila sam skepticna pa sam prvi put napravila samo pola mere i pekla 90min....."torta je po povrsini ispucala i bi9la prilicno suva"....zato sam je drugi put pekla samo pola sata /opet pola mere/ i bila je ok, mekana , socna.....bas kao cokolada!!!
    Sada sam videla na tvom blogu, skoro isti recept......
    Blog ti je super, fotke i recepti sjajni.....SAMO TAKO NASTAVI....pozzzzzzzzzzzz!!!!!

    ОдговориИзбриши